poniedziałek, 1 lipca 2013

Moje kolejne papierowe twory :)

Hejka,
Jak obiecałam w poprzednim poście, pokażę wam kolejne moje papierkowe twory :)

Kiedy już stworzyłam pierwszego łabędzia postanowiłam poszukać nowej inspiracji w internecie i tak o to natrafiłam na wzór jak zrobić pawia. Powstały dwa:
Pomarańczowy powędrował do mojego brata a czerwony był prezentem imieninowym dla cioci :)
 
Nie dawno poproszono mnie o złożenie kolejnego pawia więc powstał...
                      Niestety osoba, która go zamówiła do dziś się po niego nie zgłosiła...
 
Jak już post o pawiach to na koniec pokaże  Wam jeszcze takiego malutkiego, który powstał w wyniku nudy hihi :)


Dziękuję wszystkim za miłe komentarze w moim pierwszym poście,
pozdrawiam serdecznie :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz