poniedziałek, 1 lipca 2013

Witaski :)

Witam serdecznie :)

Mam na imię Edyta, ale dla znajomych jestem Edzia lub Edga :) Moją pasją jest orgiami modułowe.

Długo  wahałam się czy założyć bloga i odkładałam to na kiedyś tam....

W końcu po wielu namowach znajomych, którzy wspierają mnie i dopingują w kontynuowaniu mojej pasji za co im dziękuję, zdecydowałam się założyć bloga :)

Swoją przygodę z orgiami zaczęłam w sumie od niechcenia bo wmawiałam sobie, że nie mam do czegoś takiego cierpliwości i każdy kto mnie zna tez tak na początku uważał hehe... ale w końcu zdecydowałam się na początek na zrobienie kuli typu kusudama i o to efekt:
Jak już coś tam mi wyszło to postanowiłam poszukać w internecie innych inspiracji i zaczęłam składać kolejne kule...

Kiedy już na dobre rozkręciłam się ze składaniem kul kusudama coś mnie pokusiło aby iść o krok dalej i spróbować składać moduły i złożyć łabędzia i o to powstał..
Pierwszy więc nie dopracowany ale kolejne były już lepsze :)

Jak na pierwszy raz to bardzo się rozpisałam hehe wiec kończę i zapraszam do śledzenia kolejnych postów. Niebawem pokaże  kolejne moje twory :)

Pozdrawiam :)
 
 

4 komentarze:

  1. Piękne kule, kusudamy umiem składać ale te inne juz nie, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Edzia że Cię podziwiam!!! Wszystko co robisz jest piękne :) Już nie mogę się doczekać kolejnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam w swiecie blogowym,piekne prace,bede zagladac ,zapraszam do siebie www.sercezpasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy są prześliczne, bardzo bym chciała zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń